خودداری مسئولان از اشرافی گری

اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی در زندگی مسؤولان نباید حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر مبارزه با فساد تاکید فرمودند، گفت: مسئولان باید تشریفات و تجملات را از زندگی خود دور کنند و ریشه فساد که در جامعه در حال گسترش است را بزنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران به نوسانات اخیر ارز در بازار اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی و تحریم ها می‌خواهد به ما ضربه بزند اما اگر بدنه جامعه سالم باشد این هدف هیچگاه محقق نمی شود.
امام جمعه ساری به کمبود آب و بحران جدی کم آبی در استان اشاره کرد و گفت: کشت غالب مردم مازندران برنج است به همین دلیل مصرف آب باید درست مدیریت شود تا کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.
وی بر لزوم حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید هر قومی که پوشاک آنها را دیگران ببافند آن قوم رستگار نیستند به همین دلیل باید تلاش کرد فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه نهادینه رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در جامعه محقق شود.
آیت الله طبرسی با تبریک روز پاسدار ، گفت: فداکاری و ایثار سپاه پاسداران در حفظ امنیت کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد انقلابی امتحان خود را در بزنگاه های تاریخی به خوبی پس داده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: اگر سپاه و بسیج وجود نداشت استکبار جهانی اکنون با تصرف سوریه، عراق پرچم این کشورها را به دست رژیم صهیونیستی می‌دادند.
انتهای پیام/ک


مسئولان و پرهیز از زندگی اشرافی

برچسب ها: نماز جمعه ، پاسدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار