نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا دمدمی مزاج است و جز منحرف کردن افکار و جنگ روانی کار دیگری بلد نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با اشاره به اینکه آمریکا کشوری است که ۲۲۰ سال قدمت دارد و تاکنون ۲۴۱ جنگ راه انداخت و سر تا پا ظلم است، گفت: عده‌ای که گول این قدرت ظاهری را خوردند با او متحد شدند و آل‌سعود با هم پیمان شدن با آمریکا بیت‌المال را در اختیار دشمنان خدا قرار داد و می‌خواهند سوریه را از بین ببرند تا رژیم صهیونیستی زنده بماند.

وی افزود: اگر مسلمانان با هم یکپارچه شوند و با این امکاناتی که در دسترس دارند می‌توانند موفق عمل کنند، آن‌هایی که در مرکز امور قرار دارند باید با توجه به سرمایه‌های در دسترس بیدار شوند و بر ظلم و استکبار پیروز شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی که بیست و نهم فروردین است گفت: تمامی این نیرو‌ها که ارتش مردمی هستند زحمات بسیاری کشیدند و ۴۸ هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی کردند.

آیت‌الله طبرسی افزود: ارتش ما ارتشی مرکبی است که با آرایش نظامی و بینش توحیدی و الهی دارد. آمریکا جرات حمله کردن به ایران را ندارد ما از مرگ نمی‌ترسیم و امتحان خودمان را پس دادیم و خسارات زیادی دادیم.

وی با اعلام اینکه آمریکا کوچک‌تر از آن است که بخواهد به ما حمله کند، گفت: شاید بخواهد با حملات منطقه‌ای افکار عمومی را منحرف کند، ولی این اعمال جزئی هیچ تاثیری ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آمریکا دمدمی مزاج است و جز منحرف کردن افکار و جنگ روانی کار دیگری بلد نیست، افزود: ما داشته‌های فراوانی برای دفاع از خودمان داریم ایران فرمانده کل قوای الهی دارد، وحدت و انسجام بر قوای مسلح حاکم بوده که زیر نظر دستور مقام معظم رهبری است.

وی افزود: برای رونق اقتصادی و تولید و اشتغال اگر ایرانی‌ها لوازم داخلی ایرانی بخرند ۱۵۰ هزار شغل جدید ایجاد می‌شوند در سال ۱۳۹۵ شاهد بودیم ۱۸۲ میلیارد تومان کفش قاچاق وارد مازندران شد.

وی با اشاره به اینکه با ادامه روند قاچاق خبری از رونق خبری نیست، گفت: سیاست ثابتی باید در رونق اقتصادی دخیل شود و اعتماد مردم جلب شود.
انتهای پیام/آ

امریکا به دنبال جنگ روانی در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار