برای نخستین بار در خاورمیانه، نوشیدنی با طعم سلامت در شیراز تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل پور مدیر عامل کارخانه این نوشیدنی در شهرک صنعتی شیراز با بیان اینکه در این کارخانه روزانه ۱۴ هزار بطری نوشیدنی با ۱۶ طعم تولید می‌شود، اظهار کرد: در صورت حمایت مردم تولید این کارخانه می‌تواند به ۵ برابر افزایش یابد.

وی ادامه داد: در گام اول برای سلامت محصول رنگ‌های غیر طبیعی و نگهدارنده‌ها حذف شدند.

خلیل پور تصریح کرد: محصول ما پاستوریزه می‌شود که این موضوع موجب می‌شود ۶ ماه ماندگاری داشته باشد.

خلیل پور اضافه کرد: در طی ۴ سال، طعم‌های جدیدی را با نظر سنجی از مردم درباره کیفیت آن‌ها و اعمال نظر آن‌ها، نوشیدنی تولید کنیم.

مدیر عامل کارخانه این نوشیدنی در شهرک صنعتی شیراز تصریح کرد: علاوه بر این‌ها اضافه شدن پالپ آلوئه ورا به همه محصولات ما، فارس را به نخستین کارخانه سلامت محور تولید آبمیوه در خاورمیانه تبدیل کرده است.

وی افزود: همه آلوئه ورا خوراکی این کارخانه از مزرعه ۳۰۰ هکتاری در لامرد کشت می‌شود.

خلیل پور گفت: آلوئه ورا خوراکی تا پیش از این به کشور وارد می‌شد، اما ما موفق به کشت آن در لامرد شده ایم.

وی گفت: با همه تلاش‌های ما برای تولید محصولی بدون رقیب در خاورمیانه در حال حاضر تنها از ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه استفاده می‌شود.

مدیر عامل کارخانه این نوشیدنی در شهرک صنعتی شیراز ادامه داد: مشکل ما محصولات مشابهی هستند که به صورت قاچاق وارد بازار می‌شوند.

خلیل پور تصریح کرد: یکی از دلایلی که باعث شده این محصولات به صورت عمده و قاچاق وارد کشور شوند و تمایل و تقاصای بیشتری در بازار داشته باشند سود بالایی است که برای واسطه‌ها به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/ن

تولید آب میوه با طعم سلامت در فارس

برچسب ها: میوه و تره بار ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار