رئیس کمیته امداد امام خمینی از ساخت مسکن و ایجاد فرصت‌های شغلی در استان خوزستان خبر داد.

پرویز فتاح ، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از دلایل امضای تفاهم نامه ساخت 2 هزار مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد افزایش قیمت واحد های مسکونی است از این رو تفاهم نامه ای با استانداری منعقد گردید.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی با زیر بنای 50 متر مربع، به مدت 2 سال و با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان است که 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری و 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد اختصاص داده شده است.

فتاح بیان کرد: همچنین به منظور ایجاد فرصت های شغلی متناسب با ظرفیت‌های بومی و جغرافیایی طرح‌های خوداشتغالی، کارآفرینی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اجرایی می شوند.

وی عنوان داشت: زمین های کشاورزی دولتی به منظور جلوگیری و پیشگیری از مهاجرت روستاییان به شهر به مددجویان اختصاص داده می شود.

وی اظهار کرد: تفاهم‌نامه میان کمیته امداد با پارک علم و فناوری و دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور ایجاد طرح های خوداشتغالی، کارآفرینی و مشاغل پایدار نیز منعقد گردید .

فتاح در پایان تصریح کرد: مردم خوزستان در سال 96 به میزان 108 میلیارد تومان به نیازمندان کمک های خود را ارائه داده اند که این میزان نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

فتاح در ادامه سفر خود به خوزستان راهی شادگان شد تا با نماینده مجلس، فرماندار و جمعی از مسئولین دیدار داشته باشد.

انتهای پیام/و

افزایش 30 درصدی کمک های مردم خوزستان به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار