عضو شورای مرکزی جمنا گفت:جلسه‌ای با حضور رؤسا و نمایندگان استانی جمنا 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

جلسه‌ای با حضور روسای جبهه مردمی و نمایندگان استانی حمنا  پیش از ماه رمضان در تاریخ 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شدسیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین برنامه های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور رؤسا و نمایندگان استانی جمنا 20 اردیبهشت  برگزار خواهد شد.

وی افزود: آخرین وضعیت جبهه در این جلسه با حضور شورای مرکزی و روسای جبهه مردمی در استان ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حسینی تصریح کرد: در این جلسه برنامه‌های آینده جبهه و اقداماتی که می‌تواند باعث تحرک بیشتر در فعالیت‌های جبهه شود، مطرح خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به جوانگرایی در جمنا بیان کرد:‌ هنوز ساختار جدیدی در این رابطه اندیشیده نشده چرا که لازم است در ابتدا مجمع شهرستانی و ملی تشکیل شود و قرار بر این است که 30 درصد اعضا از میان جوانان و بانوان باشند و البته تأکید بسیاری بر این مسئله صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات جمنا درباره انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ نمی‌خواهیم به صورت زود هنگام به مسئله انتخاباتی ورود پیدا کنیم و در نظر داریم تمرکز خود را بر مسائل مهم کشور مانند موضوعات اقتصادی، بین المللی و برجام بیشتر کنیم.

حسینی گفت: در زمینه آمادگی برای انتخابات مجلس، استان‌ها باید فعال‌تر شوند و موقعیت نمایندگان کنونی را ارزیابی کنند و کاندیداهای جدید بر اساس مشاوره و بررسی‌های میدانی به عرصه انتخابات ورود پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در پایان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مجمع عمومی در ابتدا باید مجامع استانی شکل بگیرند و در نیمه دوم سال جاری مجمع عمومی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ساختار جدید «جمنا» با حضور ۴۰ درصدی جوانان و بانوان شکل می‌گیرد/ تشکیل کمیته‌ای برای برنامه ریزی انتخابات مجلس یازدهم

جمنا بهترین کار اصولگرایان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار