ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانیم سهمیه رقابت های دسته یک را هم کسب کنیم.

صامت:مبالغ دریافتی بانوان کمتر از آقایان است / امیدوارم به دسته یک جهانی هم برسیممریم صامت بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شرایط تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آستانه مسابقات جهانی سوئد گفت : تیم ملی  با توجه به اردو های شبانه روزی که در یک ماه اخیر داشته است در آمادگی کامل به سر میبرد و نکته قابل توجه در ارتباط با تیم ملی بانوان صعود از دسته سه جهانی به دسته دو است که برای بانوان ملی پوش پیشرفت چشم گیری است وامتیاز خوبی محسوب می شود که امیدوار یم بتوانیم در آینده ای نزدیک به دسته یک وارد شویم.

او درباره وضعیت باشگاه های لیگ تنیس روی میز گفت : توجه حامیان مالی به لیگ آقایان بیشتر از بانوان است به طوری که  در لیگ گذشته تنها سه باشگاه با بازیکنان خود قرار داد داشتند که این نشان دهنده  آمار بسیار پایینی است.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان ادامه داد : البته من امسال برای تیم نامی نو به میدان رفتم  که بسیار تیم خوش حسابی بود ولی سال 95  با تیم ذوب آهن قرارداد داشتم و  همراه با این تیم عنوان نخست هم به دست آوردیم  اما پس  از گذشت دو سال هنوز مبلغ قرار داد خود را دریافت نکرده ایم البته شنیده ام که تیم های ذوب آهن در سایر رشته ها با آن ها تصفیه حساب کرده اند  و  ظاهرا تیم تنیس روی میز به دلیل این که تاکنون مصاحبه ای انجام نداده است و شکایتی هم نکرده است هنوز نتوانسته پولی دریافت کند. 

ملی پوش تنیس روی میز اذعان داشت :مبالغی که به ما داده می شود بسیار ناچیز است وحتی پاسخ گوی خرید تجهزات هم نیست درواقع اکثر مخارج به عهده خودمان است وتمام بازی های 20 سال گذشته من به خاطر علاقه زیاد به این ورزش بوده است.

مریم صامت در  پایان و در پاسخ به این سوال که آیا علاقه دارد در لیگی به غیر از لیگ ایران بازی کند با خیر گفت :من برای دو تیم عربی بازی سابقه بازی دارم اما تاکنون دعوتی از طرف تیم های اروپایی نداشته ام و اگر پیشنهادی داشته باشم قبول خواهم کرد زیرا حضور در تیم های اروپایی باعث افزایش مهارت و کسب تجارب مفیدی می شود .

انتهای پیام/

اظهارات مریم صامت درباره تیم ملی و وضعیت باشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار