رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان گفت:179 هکتار بافت فرسوده در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان تویسرکان همچنان از بافت فرسوده رنج می بردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی‌محمد اصغری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان بیان کرد: 2 هزار و 196 واحد مسکن مهر ساخته شده که از تسهیلات مسکن مهر یک‌هزار و 387 مورد خودمالک و 809 واحد تحت عنوان تعاونی و قرارداد سه‌جانبه به پایان رسیده و به متقاضیان این مساکن تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عمده مشکلات مساکن مهر صدور سند اعیانی و عدم پیگیری تعاونی‌ها در تنظیم قرارداد است، گفت: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در تویسرکان ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان در خصوص وجود بافت فرسوده در شهرستان تویسرکان نیزافزود: تویسرکان در شرایط فعلی 179 هکتار بافت فرسوده دارد که پس از شهرستان همدان دومین رتبه را از نظر بافت فرسوده به خود اختصاص داده است.

اصغری خاطر نشان کرد: روستاهای الحاقی و کاربری‌های ناهمگون شهری در حدود 25 درصد کل محدوده شهر تویسرکان را شامل می‌شود که نیاز به احیای بافت فرسوده دارد.

اصغری یادآور شد: برای احیای بافت‌های فرسوده در تویسرکان نیاز به مشارکت مردم برای گرفتن تسهیلات و افزایش فرهنگ مردم است.

وی با بیان اینکه سیاست امروز راه و شهرسازی نوسازی محلات است، بیان کرد: صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته 60 مورد بوده که از این تعداد 23 مورد پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: بازنگری طرح جامع تفصیلی شهرستان تویسرکان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی امیدواریم در سال جاری به تصویب برسد.

انتهای پیام/ب

179هکتاربافت فرسوده در تویسرکان

 

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.