سرمربی تیم سایپا گفت: بازی خیلی نزدیکی بود و فکر می‌کنم تنها بازی در این فصل بود که شانس آوردیم، پیکان موقعیت های زیادی در این بازی داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،علی دایی در نشست خبری پس از بازی پیکان و ساپیا گفت: فصل پرفراز نشیبی را سپری کردیم بازی خیلی نزدیکی بود و فکر می‌کنم تنها بازی در این فصل بود که شانس آوردیم. پیکان موقعیت های زیادی در این بازی داشت.عملکرد حامد فلاح زاده دروازه بان ما در این بازی بسیار درخشان بود.

او ادامه داد: برخی از بازیکنان ما کم تجربه هستند و در چند صحنه می‌توانستیم حمله کنیم و به گل‌های بعدی برسیم اما این امکان‌پذیر نشد.پیکان در نیمه دوم به توپ‌های بلند روی آورد اما بر عکس مهاجم‌مان ما نیز دست و پا بسته عمل کردند.

دایی درباره عملکرد سایپا در این فصل گفت: امسال جوانان سایپا کار بزرگی انجام دادند و ما با این تیم تقریباً به هدفی که داشتیم دست پیدا کردیم. ان شاالله سعی می‌کنیم برای فصل بعد یک تیم بهتر را آماده کنیم و بهتر از این بازی کنیم.

سرمربی تیم سایپا در مورد عقب نشینی شاگردانش از دقیقه بیست به بعد گفت: دلیل خاصی نداشت. بازیکنان پیکان روی به توپ های بلند آوردند و همین عامل باعث شد تا بازیکنان ما عقب نشینی کنند.به هیچ وجه دنبال عقب نشینی نبودیم.می‌خواستیم فشار بیاوریم ولی قدرت لازم را نداشتیم تا این کار را انجام دهیم.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا در فینال جام حذفی طرفدار استقلال است، گفت: اصلا من به این چیزها فکر نمی‌کنم. ما در بازی امروز به دنبال این بودیم تا از اسم خودمان دفاع کنیم. مسئولان باشگاه برای برد در این بازی پاداش هایی را برای بازیکنان در نظر گرفته بودند. بعد از پنج سال توانستیم پیکان را ببریم. تیم من سال قبل این هفته برای سقوط نکردن بازی می‌کرد ولی امروز برای نایب قهرمانی بازی کرد. خدا را شکر ما کار خودمان را انجام دادیم اما خواست خدا بود تا این امر محقق نشود. ما دومی را هم بخاطر پنالتی‌ که خودمان گل نکردیم از دست دادیم. شک نداشته باشید سایپا پتانسیل این را دارد تا کارهای بزرگ تری انجام دهد. ان شاالله سعی داریم در فصل آینده تیم قوی تری را روانه مسابقات کنیم.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی مانع از ادامه همکاری‌اش با سایپا خواهد شد، گفت: خیر اثری ندارد. من پارسال با نفت قهرمان حذفی شدم ولی به راحتی از آنجا بیرون آمدم. من اصلا دنبال این مسائل نیستم. من جایی که بتوانم خدمت کنم، هستم. شاید تیم سایپا مرا نخواهد. فوتبال بخشی از زندگی من است نه همه آن. من ده‌ها برابر از فوتبال در خارج از آن پول در می‌آورم و در فوتبال بخاطر عشقم به این ورزش هستم نه موضوع دیگری.

انتهای پیام/

اظهارات دایی در نشست خبری پس از بازی سایپا و پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار