معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص تسهیلات کم بهره جهت احداث هتل 4 و 5 ستاره در شهرهای سرعین و اردبیل خبر داد.

عسگر سنگی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال فراگیر پرداخت می شود.

وی با اشاره به استمرار ارائه تسهیلات تا پایان سال جاری اضافه کرد: با توجه به نیاز شهرهای اردبیل و سرعین به عنوان قطب های گردشگری استان و کشور، جهت احداث هتل های چهار و پنج ستاره تسهیلات ویژه پیش بینی شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل متذکر شد: تسهیلات کم بهره به طرح های سرمایه گذاری اولویت دار با هدف توسعه تاسیسات گردشگری ارائه می شود و در همین راستا ارائه تسهیلات جهت احداث هتل در اولویت است.

سنگی به حمایت از بخش خصوصی به منظور توسعه تاسیسات گردشگری اشاره و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری اردبیل و سرعین در سال جاری توسعه زیرساخت ها قویا دنبال خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی طرح های سرمایه گذاری که از سوی بخش خصوصی پیشنهاد می شود،  مورد بررسی قرار گرفته و با مشاوره و راهنمایی زمینه عملیاتی شدن این طرح ها فراهم می شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال فراگیر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.