معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: اجرای برنامه‌های نوآورانه و خلاق در راستای برجسته‌سازی نقش و جایگاه معلم در جامعه ضروری است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش کردستان که در استانداری استان برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن هفته معلم باید برنامه‌های این ایام با کیفیت هر چه بهتر برگزار شود چرا که معلمان برای تعلیم و تربیت جامعه تلاش کرده‌اند و باید قدردان جایگاه آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه جلب و مشارکت تمامی مسوولان دراجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم لازم است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال باید متفاوت‌تر از سایر هفته‌های دیگر برگزار شود.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: جایگاه آموزش و پرورش در جامعه به حدی ارزشمند است که اگر این حوزه درست شود جامعه نیز اصلاح خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان همچنین به تلاش آموزش و پرورش کردستان در راستای اسکان مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: این حرکت ارزشمند از سوی آموزش و پرورش ارزشمند و قابل تحسین است و باید از نقاط قوت و ضعف این برنامه‌ها برای بهتر شدن کار در دفعات بعدی استفاده برد.

خوش اقبال از اقدامات آموزش و پرورش استثنایی استان در اجرای فعالیت این حوزه و برنامه‌های سنجش نو‌آموزان بدو ورود به دبستان تقدیر کرد و خواستار بکارگیری و توجه به نتایج سنجش در طول سال تحصیلی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در جامعه باید مصوبات این نشست پیگیری و برنامه یکساله شورا در طول سال نیز تدوین شود.

انتهای پیام/ د م

جایگاه آموزش و پرورش در جامعه بسیارارزشمند است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.