مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به آمار بیکاری در استان کرمانشاه باید علاوه بر حمایت از کالای ایرانی از کالاهای داخلی استان نیز حمایت شود تا شاهد رونق اشتغال در استان باشیم.

باید از کالاهای تولید داخل استان کرمانشاه حمایت کنیمگودرزی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت:از سال 88 تاکنون هریال در ایام نوروز رهبر مقام معظم رهبری نقشه سال را تعیین می کنند و نیمی از مسائل با اقتصاد ارتباط دارد و امسال نیز بر خرید کالای ایرانی تاییید کرد.

وی  گفت: اگر به سمت خرید کالای ایرانی برویم اشتغال ایجاد می کنیم و اقتصاد را رونق می دهیم  و قدرت ملی نیز افزایش می یابد.

گودرزی گفت : با توجه به آمار بیکاری در استان کرمانشاه باید علاوه بر حمایت از کالای ایرانی از کالاهای داخلی استان نیز حمایت شود تا شاهد رونق اشتغال در استان باشیم.

وی ادامه داد: برای حمایت از کالاهای استانی تلاش شده که تمام خدمات در مناطق زلزله زده از کالاهای داخل استان تهیه شود.

 گودرزی گفت: تحقق شعال سال نیازمن همکاری و تعامل دولت به عنوان سیاست کذار و تولید کننده و مصرف کننده است.

وی گفت :متاسفانه اکنون در هر خانواده افراد تحصیل کرده بیکار وجود دارد و باید درنظر بگیریم که آیا خود ما هم در این بیکاری نقش داشته باشیم یا خیر.

گودرزی با بیان اینکه  حمایت از کالای ایرانی نیز از جنبه دیگری قابل بررسی است گفت: باید تولید کنندگان بدانند که تا کالا کیفیت نداشته باشد نمی تواند مصرف کننده را جذب کند و باید تلاش تولیدکنندگان ارتقا کیفیت کالای ایرانی باشد.

وی گفت:کالاهای واسطه ای که که با قیمت بالا به دست تولید کنندگان می رسدمحصول نیز با قیمت بالایی عرضه می شود و تولید کننده نمی تواند با اجناس خارجی رقابت کند باید از  تولید کننده حمایت کنیم  تا بتوانند کالای با کیفیت تولید کنند.

 

انتهای پیام/ز

 

باید از کالاهای داخلی استان نیز حمایت شود تا شاهد رونق اشتغال در استان باشیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.