تنها استخرشنای دانش آموزی استان نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:تنها استخر شنای استاندارد دانش آموزی استان در شرایط کنونی برای تکمیل،نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:کلنگ احداث استخر شنای دانش آموزی استان در سال 91 به زمین خورد و تاکنون برای اجرایی شدن عملیات زیر ساخت آن مبلغ 375 میلیون تومان هزینه شده و در حال حاضر نیز 17 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی با بیان اینکه با تکمیل این استخر مشکل طرح سباح در استان مرتفع می شود،افزود:طرح سباح طرح آموزش شنا به دانش آموزان دوره ابتدایی است که نبود استخر شنای استاندارد دانش آموزی در مجموعه آموزش و پرورش یکی از مهم ترین مشکلات اجرای این طرح  در استان است.

 

لامعی گفت:با توجه به تقارن میلاد امام زمان (عج) با روز معلم در هفته معلم سال جاری بیش از یکصد برنامه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان استان برگزار می شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی  افزود:در این برنامه تجلیل از معلمان برگزیده، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، سخنرانی مدیران آموزش و پرورش به عنوان سخنران قبل از خطبه ها و غبار روبی مزار شهدا از مهم ترین برنامه ها به شمار می رود.

 

وی اظهار کرد:استخر شنای دانش آموزی خراسان جنوبی تنها 17 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 انتهای پیام/غ

17 درصد پیشرفت فیزیکی استخر شنای دانش آموزی استان

برچسب ها: فرهنگیان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.