رئیس پلیس راهور قم گفت:محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان،از ظهر امروز سه شنبه تا ظهر روز چهارشنبه در استان اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی نیمه شعبان در قم اعلام شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛پوربافرانی،رئیس پلیس راهور قم  از اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه نیمه شعبان، از ظهر روز سه شنبه تا ظهر روز چهارشنبه خبر داد.

وی با اشاره به تفکیک مسیر خودروهای عمومی در ایام نیمه شعبان امسال گفت: خودروهای عمومی از خیابان نبوت، زین الدین، پردیسان، شبستان و میدان مطهری مسافران و همشهریان را جا به جا می کنند.

وی افزود: طول مسیر از راست گرد میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم با توجه به وجود ایستگاه های صلواتی مسدود و مسیر مخالف آن برای رفت و آمد اتوبوس و تاکسی هایی در نظر گرفته شده است که در میدان آل یاسین وارد پارکسوار می شوند.

رئیس پلیس راهور قم گفت: خودروها از داخل شهر ادامه مسیر می دهند تا تقاطع انسجام و سپس وارد بلوار حضرت خدیجه و پارکینگ انسجام خواهند شد، که پس از تکمیل این پارکینگ، محدودیت در دوربرگردان بلوار حضرت خدیجه اعمال می شود و خودروها پس از عبور از میدان و بلوار مرجعیت وارد پارکینگ ناظم زاده و ظهور خواهند شد.

پوربافرانی در خصوص تردد زائرانی که از سمت تهران به سمت مسجد مقدس جمکران می آیند گفت: محدودیتی در میدان ولی عصر به سمت بلوار شهید کبیری اعمال نمی شود و خودروهایی که از این سمت می آیند بعد از میدان بقیه الله وارد پارکینگ یک، دو و سپس پارکینگ جدید دارالفقاهه در بلوار انتظار می شوند.

وی در خصوص زائرانی که از سمت کاشان به این مسجد مشرف می شوند، هم گفت: حوالی ایستگاه محمدیه یک راه فرعی ساخته شده که خودروها از این فرعی وارد بلوار خلیج فارس می شوند و در ادامه مسیر به سمت پارکینگ های یاوران مهدی، طیبی و نیایش هدایت می شوند.

رئیس پلیس راهور قم در خصوص اعمال محدودیت های ترافیکی برای خودروهایی که از سمت شهرک قدس، کوه خضر نبی یا جاده قدیم اصفهان به سمت مسجد مقدس جمکران می روند گفت: خودروهای این مسیرها بعد از طی مسیر از بلوار ولی عصر و خیابان ظهور وارد پارکینگ ظهور خواهند شد و پس از تکمیل این پارکینگ و اعمال محدودیت ها، خودروها وارد پارکینگ ناظم زاده و خضر نبی می شوند.

پوربافرانی در خصوص موتورسیکلت سوران هم گفت: برای این وسایل هم محلی در نزدیکی در شماره دو پارکینگ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ش

محدودیت های ترافیکی روز نیمه شعبان در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار