جمعی از معلمان نمونه امروز با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در دیدار با معلمان نمونه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزارشد با اشاره به اهمیت و جایگاه شغل معلمی گفت: معلمی شغل انبیا است و این رسالت آن‌ها را در تربیت و پرورش نسل جوان دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم دانش آموزان در ارتقای فرهنگی و اخلاقی جامعه افزود: دانش آموزان سرمایه‌ها و امانت‌های مردم هستند و معلمان باید این امانت‌ها به بهترین نحو پرورش دهند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به اینکه معلمان باید علاوه بر تعلیم و تربیت ایده پردازی کنند خاطر نشان کرد: برای تسریع در روند توسعه تربیت دانش آموزان خلاق و مبتکر باید جدی گرفته شود.

آیت الله رسول فلاحتی به همه معلمان توصیه کرد مطالعه و دانش افزایی را سرلوحه کار خود قرار دهند و با روحیه شاد و با آمادگی کامل سر کلاس‌ها درس حاضر شوند.

مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان هم در این مراسم گفت: هم اکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ معلم و مربی مسوولیت تعلیم و تربیت ۳۷۵ هزار دانش آموز گیلانی را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

بزرگداشت مقام معلم در دیدار معلمان نمونه با نماینده، ولی فقیه در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.