مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خوزستان از افزایش فضای آموزشی استان با ساخت مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رضا رضایی، مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خوزستان گفت: اولویت اصلی ما در سال 97 تکمیل پروژه‌های نیمه تمام چند سال گذشته است. در حال حاضر بیش از 400 فضای آموزشی درحال ساخت در استان وجود دارد.

وی افزود: از اولویت‌های ما تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی است. تامین میز و نیمکت مناسب و وسایل آموزشی و کمک آموزشی مختلفی  که می‌توانند به تحصیل دانش‌آموزان کمک کنند، از اولویت‌های اساسی ما هستند.

رضایی بیان داشت:با توجه به شرایط آب و هوایی خاص استان بحث تامین سیستم سرمایشی مناسب برای مدارس نیز در استان مطرح است. باید شرایط لازم برای آرامش دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد:ساخت پروژه‌های ورزشی چند منظوره در استان در برنامه کاری امسال قرار داد. 2 مورد استخربرای دانش آموزان تا تیر ماه به بهره‌برداری برسند. و حدود 17 زمین چمن مصنوعی برای آموزش و پرورش درحال ساخت است که تا پایان مردادماه آماده بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در پایان گفت: سال 96 بیش از 250 فضای آموزشی و بیش از 600 کلاس درس به بهره‌برداری رسید. بخش عمده‌ای از این مدارس در مناطق روستایی و عشایری ساخته ‌شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده‌اند. با این کار بخش زیادی از مشکل کمبود فضای آموزشی برطرف شده است.

انتهای پیام/م

افزایش تعداد مدارس در استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.