تبریک مسئولان به مناسبت فرار سیدن هفته معلم

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با ارسال پیامی فرا رسیدن هفته معلم را به فرهنگیان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حرج چلداوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان فرارسیدن هفته معلم را در پیامی به فرهنگیان خوزستان تبریک گفت.

 متن این پیام در پی می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده ای در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و یکی از ابزارهای مهم توسعه آینده هر کشوری ، تربیت وآموزش صحیح جوانان آن می باشد.

 کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت از ظرافت و زیبایی ستودنی برخوردار است و قدردانی از زحمات این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی امری واجب و ضروری است.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسانند.

تعلیم و تربیت هدیه و ارمغانی است از جانب خداوند متعال ، انبیای الهی بزرگ معلمان و مربیان بشریتند و واسطه ای برای هدایت ، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی و در حقیقت آموزگار اصلی بشریت همانا رب تعالی و خدای جهانیان می باشد و به همین خاطر است که شغل معلمی دارای جایگاهی رفیع و مورد احترام و اکرام همگان است.

اینجانب بسیار خرسندم که در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن ادای احترام به مقام والای استاد شهید مطهری، از زحمات طاقت فرسای کلیه تلاشگران درعرصه تعلیم و تربیت استان خوزستان تقدیر و تشکر نموده   توفیق روزافزون شما بزرگواران را از خدای منان خواستارم.

 حرج چلداوی

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان

انتهای پیام/م

تقدیر از مقام معلم در هفته معلم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.