ابراهیم محمودی، سرپرست تیم خونه به خونه بابل به صحبت های علی لطیفی، واکنش تندی نشان داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از صحبت های علی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز درباره مسئولان خونه به خونه و اینکه آنها بدون مدرک و سند صحبت می کنند، ابراهیم محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: لطیفی، بهتر است درباره پهلوانی و ... صحبت نکند. او خودش می داند تیمش با چه روشی و پشت پرده ای از لیگ ۲ کشور به لیگ آزادگان آمد و بهتر است، من بیشتر در این باره صحبت نکنم. 

او افزود: لطیفی، ۱۰۰ درصد خودش می داند، تیمش با چه روشی به لیگ یک آمد و امیدوارم کسانی که خودشان دستی بر آتش دارند و این کارها را انجام می دهند، در مورد پهلوانی و ... صحبت نکنند. تمام صحبت های اعضای تیم ما با سند و مدرک است و مطمئن باشید، هیچ کاری یا حرفی را بدون اثبات نمی زنیم.

محمودی در خصوص حضور خونه به خونه در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: به پاس مقام شهدای خرمشهر، بابل و همچنین احترام به اهالی خانواده فوتبال در مسابقه فینال حذفی حاضر می‌شویم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به پیروزی برسیم و نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است، ابتدا قرار بود خونه به خونه به دلیل مشکلات در هفته پایانی لیگ آزادگان و صعود نکردن به لیگ برتر، در فینال جام حذفی مقابل استقلال بازی نکند که با صحبت‌های مالک این تیم، آن‌ها در خرمشهر به مصاف شاگردان شفر می‌روند.

انتهای پیام/

اظهارات محمودی درباره حضور در فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار