یک علاقمند فوتبال که از ورود به استادیوم منع شده بود برای تماشای بازی تیم محبوبش دست به اقدامی عجیب زد.

راهکار عجیب تماشاگر ممنوع الورود برای تماشای بازی تیم محبوبش! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های فوتبال در سراسر جهان بیشترین علاقمند و طرفدار را دارند. این هوادران که برخی از آنها به طرفداران دوآتیشه معروف هستند در سرما و گرما در استادیوم ها حاضر می شوند و تیم های محبوب خود را از نزدیک تشویق می کنند.

برای این نوع طرفداران دیدن بازی تیم محبوبشان از نزدیک، حال و هوای دیگری دارد. به همین دلیل است که آنها هر طور شده خود را به استادیوم می رسانند تا بتوانند از نزدیک شاهد بازی تیم مورد علاقه خود باشند.

اما به تازگی یکی از همین طرفداران دوآتیشه ترکیه ای که از تماشای بازی تیمش در استادیوم محروم شده بود دست به اقدامی عجیب زد. این طرفدار تیم باشگاه دنیزلی پور که ورودش به استادیوم ممنوع شده بود یک جرثقیل را برای دیدن بازی تیمش اجاره کرد. در ویدئویی که منتشر شده است  "علی دمیرکایا" در حالی که سوار بر این جرثقیل شده و در حمایت از تیم محبوبش شعار می دهد دیده می شود.

بنا به گفته رسانه های محلی ترکیه او به مدت 12 ماه از حضور در استادیوم محروم شده است. گفته می شود علی مبلغ 345 لیر ترکیه ( تقریبا 70 یورو) را برای اجاره جرثقیل پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

اقدام جالب تماشاگر ترکیه ای برای تماشای بازی تیم محبوبش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.