مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ واحد فناور از استان کرمانشاه در اولین نمایشگاه حمایت از کالا٬صنعت وتولیدات ایرانی حضور دارند.

حضور بیش از  ۵۰ واحد فناور دراولین نمایشگاه حمایت از کالا٬صنعت وتولیدات ایرانیشاکری  مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  گفت: واحدهای فناور در حوزه های عمومی و کشاورزی و ای سی تی آخرین تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

وی گفت: نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی از ۱۱اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد وتا ۱۴ اردیبهشت آماده بازدید عموم علاقه مندان است.

شاکری گفت:مراکز رشد شهرستان های کنگاور و سنقر و کلیایی و روانسر و اسلان اباد و سرپل ذهاب و کانون های شکوفایی و خلاقیت شهرستان صحنه و دالاهو در نمایشگاه حضور دارند.

وی  گفت: ایده هایی که در بستر پارک علم و فناوری به محصول تبدیل شدند و به تولید انبوه رسیدند و به عنوان کالای ایرانی با کیفیت در این نمایشگاه عرضه می شوند.

شاکری افزود:تعداد زیادی از طرح های این مراکز دانش بنیان ثبت اختراع دارند و برای نخستین بار است که در کشور این محصولات تولید می شود.

وی گفت:دستگاه کشت نشا و طراحی و تولید آتل های یکبار مصرف اندامی از جمله محصولاتی هستند که برای نخستین بار در کشور ثبت اختراع شدند و در نمایشگاه کالای ایرانی عرضه می شوند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.