اولین گردهمایی فردای روشن برای کودکان امروز در کانون استان کرمانشاه برگزار می شود.

برگزاری گردهمایی فردای روشن برای کودکان امروز مهناز فتاحی  مدیرکل کانون استان کرمانشاه   در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: با هدف دوری گزینی کودکان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی از طریق ترویج آموزه‌های فرهنگی و دینی،  برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی  در نظر گرفته شده است.

فتاحی با اشاره به استقبال دفتر اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه برای مشارکت در برگزاری این برنامه، گفت: با هماهنگی صورت گرفته در دفتر کانون استان کرمانشاه با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فراخوان این برنامه در آذرماه ۱۳۹۶ و در قالب مسابقه فرهنگی، هنری و ادبی به مراکز کانون در سراسر استان کرمانشاه اعلام شد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، رشته‌های مختلف این مسابقه را شامل؛ نقاشی، خوش نویسی، نشریه نگاری، سفال، عکس، و... اعلام کرد و افزود: تجلیل از برگزیدگان این برنامه، روز دوشنبه، دهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در مرکز شماره ۱۱ شهر کرمانشاه و با حضور تعدادی از مسوولان استانی در ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی همچنین، برگزاری نمایشگاه آثار این مسابقه، اجرای نمایش عروسکی، اجرای سرود توسط کودکان با نیاز‌های ویژه (فراگیر)، اهدای جوایز به برگزیدگان، را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم اعلام کرد.
 
انتهای پیام/پ
 

گردهمایی فردای روشن برای کودکان امروز در کانون استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.