امام جمعه موقت زاهدان گفت: اگر اقتصاد مقاومتی در دستور کار همه قرار بگیرد قطعا با توجه به سرمایه‌های گرانبهای کشور، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام احمد راهداری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: همه پیامبران و اولیای الهی برای هدایت انسان‌ها پای بر زمین گذاشتند که آخرین نفر آن‌ها همان موعود آخرالزمان است.

وی با اشاره به اینکه مبعوث شدن پیامبر اکرم (ص) در همه ادیان و از سوی همه پیامبران و انبیاء صاحب کتاب به عنوان پیامبر خاتم بشارت داده شده بود، افزود: یکی از رسالت‌های مهم پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز این بود که وجود مهدی موعود را خبر دهند.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: حضرت محمد (ص) در فرمایشات خود تمامی جزئیات ظهور منجی آخرالزمان را برای امتشان تعریف کردند و قطعا زمانی که ما برای زیارت ایشان مشرف می‌شویم باید درک کنیم که وجود نارنین امام زمان (عج) چه گوهر پاکی است که پیامبر آخرالزمان اینگونه از ایشان تعریف کرده است.

وی باتاکید بر اینکه اعتقاد به امام زمان (عج) شیعه و سنی ندارد، گفت: همه مسلمانان موظف هستند که راه امام زمان (عج) را که همان راه اسلام راستین و سعادت بشر است را ادامه دهند تا انشالله با ظهور ایشان عدل و داد در تمامی جهان گسترده شود.

حجت الاسلام راهداری با اشاره به اینکه روز ولادت امام زمان (عج) به نام برادران عزیز وزارت اطلاعات نام گذاری شده است، خاطرنشان کرد: به راستی که این سربازان گمنام امام زمان (عج) برای برقراری نظم و حفظ امنیت این مرز و بوم تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه حفظ اسرار مردم از دیگر وظایف این عزیزان است، خاطر نشان کرد: این سربازان گمنام امام زمان (عج) چهره نمایانی ندارند و وابسته به هیچ حزب و جناحی نیستند، اما تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا به تعهدی که نسبت به مردم و انقلاب دارند به بهترین نحو عمل کنند.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر اینکه مردم هم وظیفه دارند تا با حمایت از این عزیزان راه را برای انجام فعالیت بهتر آن‌ها هموار کنند، تصریح کرد: این سربازان گمنام نیز همواره تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام می‌دهند و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مدتی است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدام در گوش رئیس جمهور آمریکا می‌خواند که تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت از برجام خارج شود که قطعا این اقدام به معنی نقض برجام و زیرپا گذاشتن تعهداتشان است.

حجت الاسلام راهداری با تاکید بر اینکه برای پیشرفت کشور همه باید تلاش کنند، افزود: البته خوشبختانه امروزه ملت بزرگ ما با راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب نیازی به برجام ندارد و طبق فرمایشات ایشان اگر اقتصاد مقاومتی در دستور کار همه قرار بگیرد قطعا با توجه به سرمایه‌های گرانبهایی که در کشور وجود دارد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قطعا دستاورد‌های استفاده از تولیدات داخلی بسیار زیاد است و اگر همه مردم و مسئولان به این موضوع اهتمام داشته باشند موجب افزایش ثروت ملی و حرکت در مسیر رفاه عمومی می‌شود.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنند تا بنابر رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب کشور در مسیر توسعه بیشتر حرکت کند، تصریح کرد: یکی از مولفه‌های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی توسط مردم و دولت است.

انتهای پیام/پ

 

خطبه های نماز جمعه در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.