صفحه اینستاگرام منتسب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان خطاب به جوانان را به اشتراک گذاشت.

رهبربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی که شنبه‌ها مطالبی درباره جوانان در این صفحه منتشر می‌کند، با انتشار پستی، بخشی از بیانات ایشان در خصوص هوشیاری جوانان را به اشتراک گذاشت. رهبر انقلاب در این سخنان به جوانان توصیه کردند دائماً هوشیار باشند و معارف دینی و انقلابی خود را هر چه می‌توانند تعمیق کنند.

در ادامه این بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را می‌خوانید:

"شما جوانان باید دائماً هوشیار باشید. معارف دینی خود و معارف انقلابی خود را هر چه میتوانید تعمیق کنید. مثل پاره‌های پولاد؛ «زبر الحدید» - آنطوری که در تعبیرات حدیث و در بعضی دعاها وجود دارد - نفوذناپذیر و نفوذ کننده و در مقابل دشمن برنده و با اراده‌ی قوی باشید.

اگر بخواهید این هویت را به صورت کامل برای خودتان تأمین کنید و حفظ کنید، و ان‌شاء‌الله کسانی که در آینده به شما ملحق خواهند شد در نسل‌های بعدی، همین‌طور این شجره‌ی طیبه و این جریان مقدس ادامه پیدا کند، بایستی پایه‌های معارف را در دل‌هاتان مستحکم کنید. من توصیه می‌کنم در زمینه‌ی مسائل دینی، جوانها از معارف بلندی که جزو بهترین آن‌ها آثار شهید مطهری است، حتماً استفاده کنند." (۸۷/۲/۱۴)

رهبر

انتهای پیام/

بیانات رهبر انقلاب خطاب به جوانان
‌‌

برچسب ها: رهبر انقلاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار