برگزاری مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد ماه در فرمانداری اردبیل اظهار د اشت: مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اقشار مختلف مردم‌ و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سالن ولایت اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی شده تا مراسم بزرگداشت سوم خرداد ماه امسال نیز به طور باشکوه برگزار شود افزود: در این مراسم از 550 خانواده‌ معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

فرماندار اردبیل گفت: همزمان با سوم خرداد ماه مراسم دیدار با خانواده‌های معظم شهدا نیز انجام می‌شود و مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

زنجانی از برگزاری جشنواره فیلم به مناسبت سوم خرداد ماه در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با محوریت حماسه سوم خرداد ماه نیز مبنای کار قرار گرفته است.

زنجانی گفت : کتاب‌های فاخری با محوریت دفاع مقدس چاپ شده که همزمان با گرامیداشت سوم خرداد رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیز همزمان با سوم خرداد در اردبیل برگزار می‌شود  و در این روز نیروهای مسلح اقتدار خود را به دنیا نشان می‌دهند.

انتهای پیام/ع

مراسم سوم خرداد ماه در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.