رئیس شورای شهر یاسوج؛

آغاز ساخت مسیر پیاده روی جاده آبشار

کار ساخت مسیر پیاده روی جاده آبشار یاسوج برای عبور و مرور و پیاده روی عمومی آغاز شد.

رئیس شورای شهر یاسوج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،از اجرای چند طرح رفاهی در آغاز ساخت مسیر پیاده روی جاده آبشارمنطقه گردشگری آبشار این شهر خبر داد و گفت: بنا بر برنامه ریزی‌های انجام شده کار ساخت مسیر پیاده روی از امامزاده شاه عبد الله تا میدان مرکزی آبشار برای عبور و مرور مردم بویژه اجرای ورزش پیاده روی عمومی آغاز شده است.
اکبری با بیان اینکه برای اجرای این مسیر پیاده روی به همکاری ادارات باغداران شخصی برای عقب نشینی و تعریض خیابان ورودی نیاز است افزود: در این مسیر وسایل و امکانات ورزشی برای ورزش صبحگاهی نیز نصب می‌شود.
رییس شورای شهر یاسوج به نبود سطل آشغال در مسیر ورودی به این آبشار را هم یکی از مشکلات مهم زیست محیطی و بهداشتی دانست و اضافه کرد: با تعریض خیابان و اجرای طرح ساخت مسیر پیاده روی، سطل زباله هم در این مسیر نصب می‌شود.
وی بیان کرد: امروز با حضور مدیر کل اموزش و پرورش در خصوص واگذاری زمین جلوی مرکز فرهنگی و تفریحی این اداره تبادل نظر شد که امید است با همکاری آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های اجرایی صاحب اقامتگاه در آبشار یاسوج، این طرح هرچه زودتر به سرانجام برسد.
 انتهای پیام/غ

تحول ورزشی در آبشار یاسوج

برچسب ها: گردشگری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.