رئیس کل دادگستری گیلان از برخورد با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری استان گیلان در نشست پیشگیری از وقوع جرم ویژه ماه مبارک رمضان که امروز برگزار شد، با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگ، تربیت و ایجاد اشتغال تلاش کنیم، گفت: فقر و بیکاری منشاء بسیاری از آسیب‌ ها و مشکلات در جامعه است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده ایجاد امنیت برای روزه داران و برخورد با هنجارشکنان در دستور کار تمام ارگان‌ها قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه باید محیط زندگی و اجتماعی نشانگر ورود به ماه مبارک رمضان باشد، اظهار داشت: باید از وجود مردم برای این فضاسازی‌های مذهبی بهره ببریم چرا که هرگاه مردم مسئولیت کار‌های مذهبی را برعهده گرفتند، ساماندهی بهتر و با جلوه بیشتری انجام شده است.

سیاوش پور خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که در ماه‌های مذهبی جرائم کاهش می‌یابد و این نشان می‌دهد که مجرمان خود را در برابر پروردگار و مردم خجل می‌بینند.

وی افزود: دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی خود را موظف می‌دانند تا نسبت به کسانی که حرمت شکنی می‌کنند و حرمت اخلاق حسنه جامعه را حفظ نمی‌کنند، برخورد جدی داشته باشند.

سیاوش پور با بیان اینکه در سال‌های گذشته مردم نشان داده اند که حرمت این ماه را حفظ می‌کنند، تصریح کرد: ماه رمضان باید در ظاهر و جلوه عمومی کاملا آشکار باشد و اگر اشخاص، صنف یا گروهی قصد هنجارشکنی را داشته باشند با جدیت برخورد می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری نشست پیشگیری از وقوع جرم ویژه ماه مبارک رمضان در گیلان

برچسب ها: ماه رمضان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.