فرمانده نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد از برخورد قاطع و جدی پلیس با هنجارشكنان و حرمت شكنان ماه رمضان خبر داد و گفت: در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده است.

'سردارعلیرضا عادلی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: برای تامین نظم و امنیت مراسم و برنامه های مختلف در ماه مبارك رمضان آمادگی كامل از سوی نیروی انتظامی استان وجود دارد.
وی دستگیری مجرمان و برخورد قاطع پلیس در مبارزه با هنجارشكنان ماه رمضان را از خواسته های به حق مردم در جامعه اسلامی عنوان كرد و افزود: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شدید تر و قوی تر از گذشته در این ماه انجام خواهد شد.
وی از مردم و افرادی كه به دلیل مسافرت، بیماری و یا با هر دلیلی دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند خواست تا از هرگونه اعمال و رفتاری كه دلالت و تظاهر به روزه‌خواری باشد مانند خوردن،‌ آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز كرده و ضمن احترام به حقوق سایران ، حرمت این ماه را نیز رعایت كنند.
فرمانده نیروی انتظامی كهگیلویه وبویراحمد برخورد با بدحجابی ، روزه خواری ومقابله جدی با اخلال گران نظم و امنیت را از مهمترین مصادیق و مظاهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماه رمضان اعلام كرد.
سردارعادلی از همه دستگاه های اجرایی بویژه متولیان امور فرهنگی استان خواست تا نیروی انتظامی را در این راستا بیش از پیش كمك كنند.
وی به نظارت و كنترل اماكن عمومی و واحدهای صنفی ارایه دهنده خدمات به مسفران و گردشگران اشاره كرد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با صنف های متخلف برخورد خواهد شد./س
برچسب ها: هنجار ، شکنان ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.