آیت الله مظاهری از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین تشکرکرد وگفت:امیدواریم بودجه خوبی به این امر اختصاص یابد تا کتاب‌هایی در این زمینه به نگارش درآید.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله حسین مظاهری در پیامی تصویری به اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره «اخلاق تبلیغ دین» که شامگاه یکشنبه در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد،گفت: یکی از معجزه‌های قرآن کریم ادبیات، فصاحت و بلاغت آن است و قرآن بارها به این معجزه خود تحدی کرده است و امروز نیز ما در برابر ادبیات قرآن مقابله به مثل می‌کنیم.

آیت الله مظاهری افزود: در قرآن تاریخ وجود دارد و اخلاق نیز در تاریخ است و ما با سیر در تاریخ می‌توانیم با اخلاق آشنا شویم.

وی عنوان کرد: شعر یک ذوق است و چه خوب است شاعر این ذوق را به خوبی استفاده کند و ریختن مطالب اخلاقی در محتوای اشعار بسیار پسندیده و ارزشمند و برای جوانان بسیار مفید است.

آیت الله مظاهری با تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین، گفت: امیدواریم این کار مقدس به جاهای خوبی برسد و بودجه خوبی به این امر اختصاص یابد تا کتاب‌هایی در این زمینه به نگارش درآید.

وی تصریح کرد: افرادی که برای این کار انتخاب می‌شوند باید سلیقه و ذوق شعر و نویسندگی داشته باشند و باید این افراد در حوزه شناسایی شوند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: معمولاً کارشکنی در این‌گونه کارها زیاد است که باید پشتکار، تلاش و صبر و تحمل داشت.

انتهای پیام/ح

طلاب نویسنده و شاعر در حوزه علمیه شناسایی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار