۱۶ نمایشگاه قرآنی ماه مبارک رمضان در استان فارس برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به برگزاری برپایی ۱۶ نمایشگاه قرآنی در شیراز و شهرستان‌های استان، گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران و هنرمندان قرآنی به همراه دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه قرآن و عترت آثار هنری، تجسمی و خطاطی  را در نمایشگاه ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: علاوه بر شیراز در ایام ماه مبارک رمضان در ۱۵ شهرستان فارس نیز این نمایشگاه برپا می‌شود که تاکنون شهر‌های خرمبید، ممسنی، سپیدان، سروستان و استهبان اعلام آمادگی کرده اند.

احمدی تصریح کرد: ۱۵ نمایش خیابانی با موضوع قران در استان فارس برگزار می‌شود که این آثار در شیراز در مقابل تالار حافظ برپا می‌شود.

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: قرائت و تفسیر قرآن، برگزاری محفل قرآن با حضور قاریان برجسته، برگزاری شب شعر قرآنی و تعویض قرآن در شیراز و شهرستان‌ها از برنامه‌های قرانی در ماه رمضان است.

احمدی افزود: نمایشگاه هنری با موضوع قرآن و عترت در شیراز و ۱۵ شهرستان استان فارس از ۵ تا ۱۰ خردادماه امسال برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
انتهای پیام/ت

برپایی نمایشگاه قرآنی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار