فرماندار سرپل ذهاب گفت:در حال حاضر از 7500 واحد شهری 6000 واحد پروانه ساختمانی دریافت و بسیاری شروع به عملیات بازسازی و مقاوم سازی واحدهای خود نموده اند.

6هزار واحد شهری در سرپل ذهاب پروانه ساختمانی دریافت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت:نگاه فنی و کارشناسی در فرآیند بازسازی با دقت و نظارت عالیه دنبال می شود ؛ در این زمینه گودبرداری برای رسیدن به بستر زمین و انجام ساخت و ساز در زمین مطمئن مورد توجه جدی است.

وی گفت: بازتاب منصفانه اقدامات انجام شده دولت و گزارش برنامه های توسعه زیربنایی می تواند موجبات مشارکت مردم در فرایند بازسازی رافراهم آورد.

مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : روند بازسازی سرپل ذهاب با حمایت های دولت ، مشارکت و همدلی مردم و پیگیری های مجدانه دستگاههای مختلف در حال پیشرفت است.

وی اضافه کرد :در حال حاضر از 7500 واحد شهری 6000 واحد پروانه ساختمانی دریافت و بسیاری شروع به عملیات بازسازی و مقاوم سازی واحدهای خود نموده اند ؛ گرچه مشکلاتی نظیر اختلافات مالکیتی یا چالش های ملکی_ ورثه ای روند ساخت و ساز برخی واحدها را دچار وقفه کرده است .

سالاری عنوان نمود : خدمات دولت تدبیر و امید در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در ابعاد مختلف شایان توجه و قابل بازخوانی است. کمک های مردمی خیلی خوب و بی نظیر بود . دولت کارهای بزرگی انجام داد و البته مظلوم واقع شد و کارهای دولت در زمینه خدمات رسانی و ساماندهی امور بخوبی منعکس نگردید.

معاون عمرانی استانداری تاکید کرد : باید تلاش کنیم حفظ کیفیت را همراه با سرعت در دستورکار قرار دهیم ؛ازاین نظر حضور متخصصین و کارشناسان در بررسی و آزمایش مکانیک خاک ، کیفیت جوش و اتصالات،استانداردسازی مصالح، نظارت بر جزییات فنی  ضروری است.

جمالی نیا افزود : در ادامه اقدامات صورت گرفته در جریان بازسازی امروز یکی از مهم ترین مباحث "برگشت به خانه" است و در این راستا یک ستاد معین هم مستقر شده است. همزمان با انجام بازسازی اقدامات خوبی در راستای جمع آوری کانکس های مجردی و صنفی ، حفظ بهداشت عمومی و پالایش محیطی کمپ ها صورت گرفته است

وی در ادامه عنوان کرد :سرپل ذهاب اکنون زنده و فعال است بطوریکه 1500 واحد صنفی در سطح شهرستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند. خدمات رسانی عمومی در سطح شهر بواسطه نیروهای شهرداری و بنیاد مسکن و سایر دستگاههای اجرایی در جریان است

 

انتهای پیام/ز

1500 واحد صنفی در سطح شهرستان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.