مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از رشد 45 درصدی جمع آوری زکات در استان در سال 96 در مقایسه با سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در همایش زکات که در شهرستان ایذه برگزار شد، به جمع آوری 210 میلیارد ریال زکات در استان طی سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: با وجود خشکسالی و مشکلات اقتصادی، جمع آوری زکات نسبت به سال 95، 45 درصد رشد نشان می دهد.

وی تصریح کرد: مبلغ جمع آوری شده برای کمک به نیازمندان و توسعه پروژه های زیرساختی خوزستان هزینه خواهد شد.

موصلی تلاش کمیته امداد را هدایت عایدات زکات به سمت فقرا و مستمندان عنوان کرد و اذعان داشت: 60 درصد از زکات جمع آوری شده برای رفع مشکلات محرومان و نیازمندان و 40 درصد نیز در قالب پروژه های عام المنفعه صرف می گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان به جمع آوری بیش از 10 میلیارد ریال زکات در ایذه طی سال های گذشته اشاره و اظهار کرد: پیش بینی می شود با کمک مردم سخاوتمند این شهرستان و همت کشاورزان این مبلغ در سال های آتی افزایش یابد.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد نتایج حاصل از برگزاری این همایش ها زمینه توفیق بیش تر مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) و دبیرخانه شورای زکات در امر خدمت رسانی به نیازمندان را فراهم نماید.

همایش زکات شهرستان ایذه با حضور آیت الله محسن حیدری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی (ره) و جمعی از مسئولان محلی در سالن مولوی شهرستان ایذه برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

جمع آوری زکات افزایش یافت

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار