معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جامعه ما بیش از هر چیز به انسجام اجتماعی و ملی، امید، اعتماد عمومی و نشاط نیازمند است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامگاه گذشته در مراسم اختتامیه هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور گفت: به رغم کارشکنی استکبار جهانی نگاه و شیوه دولتمردان ما اعتدال است و کسانی که خوی استکباری ندارند جمهوری اسلامی را در این راه تحسین می کنند.

وی  افزود: دیپلماسی سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی بر اساس عقلانیت، اعتدال و مبانی دین جامعه بنا گذاشته شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در شرایط امروز، جامعه ما بیش از هر چیز به انسجام اجتماعی و ملی، امید، اعتماد عمومی و نشاط نیازمند است و ورزش می تواند در ایجاد آن تاثیر گذار باشد.

غفاری افزود: مسابقات و فعالیت های ورزشی بیانگر طراوت در بین جامعه دانشگاهی است و شور و امید را جامعه تزریق می کند.

وی گفت: این شور برای جامعه ما بسیار ارزنده و حیاتی است و دانشجویان می توانند در ایجاد امید در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشند همانگونه که تاکنون دانشجویان سرآمد امید آفرینی در کشور بودند.

در مسابقات فوتبال استان خوزستان اول استان چهارمحال و بختیاری دوم و استان مرکزی سوم شد.

در رشته والیبال استان گیلان ، استان آذربایجان غربی و استان مازندران اول تا سوم شدند.

در مسابقات کشتی فرنگی استان خوزستان اول استان لرستان دوم و استان کرمانشاه سوم شد و در مسابقات کشتی آزاد نیز استان کرمانشاه اول، استان تهران دوم و استان مازندران سوم شد.

در رشته کاراته مقام اول به استان تهران رسید و استان خوزستان دوم و استان فارس سوم شد.

در رشته دو و میدانی استان خوزستان اول، استان البرز دوم و چهارمحال و بختیاری سوم شد.

در رشته تکواندو استان خوزستان اول، استان تهران دوم و استان اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات کاپ اخلاق به استان اردبیل رسید و در مجموع مسابقات نیز استان خوزستان اول، استان تهران دوم و استان فارس سوم شد.

در هشتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور یک هزار و 100 دانشجو و مربی به مدت پنج روز و در 10 رشته ورزشی در سالن ولی عصر آبادان با هم رقابت کردند.

انتهای پیام /د

فعالیت های ورزشی بیانگر طراوت در بین جامعه دانشگاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.