در جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و‌جوانان فارس ، امتیاز برق جدید به قشقایی شیراز واگذار شد.

حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و‌جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با تلاش‌های همه‌ جانبه دوستداران فوتبال و حمایت‌های نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی و دوستداران باشگاه قشقایی، امتیاز تیم برق جدید فارس به باشگاه قشقایی واگذار شد.

وی تصریح کرد : با تعاملی که میان مدیران ۲ باشگاه شیرازی وجود داشت ، خوشبختانه امتیاز برقی ها از استان خارج نشد تا هواداران پرشور قشقایی در فصل آینده شاهد حضور تیم خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور باشند.

برق جدید فارس با فروش امتیاز خود ، فصل آینده را در مسابقات دسته ۲ فوتبال سپری می کنند.

اشکان نجف پور مدیرعامل تیم قشقایی پس از خرید امتیاز نارنجی پوشان در نخستین اقدام خود ، امراله یوسفی و علی خسروی را بار دیگر به هیات مدیره این باشگاه اضافه کرد.

در صورت موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، قرار است دیدارهای قشقایی شیراز در فصل ۹۸-۹۷ لیگ دسته یک فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس برگزار شود.

باید دید این تیم تازه راه یافته به رقابت های دسته یک فوتبال در روزهای پیش رو برای تقویت تیم خود و جذب بازیکنان با کیفیت چه اقداماتی انجام می دهد و گزینه سرمربی گری قشقایی چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/ن

واگذاری امتیاز تیم برق به قشقایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار