حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: اعتقاد به مهدویت است که باعث دوام وبقای جوامع بشری است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ افزود: مسئله مهدویت درابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی برکسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: مهدویت اساس حیات طیبه زندگی سالم است و این یک اعتقاد است که برپیکره جامعه تزریق شود وآن جامعه، جامعه‌ای بالنده وپیشرفت‌ای است امروز مهمترین شاخص پیشرفت هرکشوری مسئله امنیت وعدالت ورفاه است.

اعتقاد به مهدویت موجب دوام وبقای جوامع بشری

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی گفت: این ۳ شاخص برگرفته از بهره مندی از نبوت ورسالت فقط برای مسلمانان نیست بلکه بشریت ازنبوت استفاده می‌کند و وظیفه همه ماست که جهت ترویج وتبلیغ مهدویت به عنوان عامل منحصر به فرد تاثیر گذار در زندگی تلاش کنیم.

وی افزود:هدف اساسی انقلاب اسلامی ما زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج ) است براساس اعتقاد بانگاهی به گذشته الگوساز وبانگاهی به آینده الگوپرور شکل گرفته است و گذشته الگوساز امام حسین است وآینده الگو پرور پیروی از نهضت امام زمان است.

نماینده، ولی فقیه درلرستان ادامه داد: آنچه امروز ازبرکات ودستاورد‌های انقلاب اسلامی به برکت مهدویت است پی بردن دشمنان به تاثیرگذاری مهدویت در زندگی انسانهاست.

اعتقاد به مهدویت موجب دوام وبقای جوامع بشری

وی گفت: دشمنان ما اولین گامی که برمیدارند این است که دراعتقادات انحراف وبدعت ودستکاری ایجاد کنند، ولی نمی‌توانند ازبین ببرند وتنها تهی ومنحرف می‌کنند و وظیفه ما حفظ وپاسداری از مهدویت است و کاری بسیار سنگین است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی افزود: تشکیل بنیاد مهدویت به عنوان یک ضرورت اساسی برای جامعه است تا اندیشه خاص وناب را بوجود بیاورد واین وظیفه همگان است.

وی گفت: بنیاد باید انگیزه را فراهم کند وفرصت‌های بیشتری برای افراد فراهم کند باید هشدار بدهد ومنابع مهدویت را در اختیار همه قرار دهد وبسترسازی کند برای افرادی که می‌خواهند این اندیشه وباور را ترویج کنند.

اعتقاد به مهدویت موجب دوام وبقای جوامع بشری

ودر پایان از زحمات حجت الاسلام درویش پور تقدیر وتشکر شد وحجت الاسلام هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد مهدویت استان انتخاب شد.

انتهای پیام/م

اعتقاد به مهدویت

برچسب ها: احکام شرعی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.