معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از همکاری مدیریت شهری با بخش خصوصی در زمینه بهبود سلامت عمومی شهروندان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی رشیدی در حاشیه بازدید از شهرک سلامت اصفهان ، گفت : موضوع سلامت شهروندان در چهار بعد اساسی یعنی سلامت جسمی ، سلامت روانی ، سلامت اجتماعی و سلامت معنوی در امر سیاست گذاری همواره مدنظر مدیران شهری بوده و تلاش ها و تعامل ها با تمامی بخش ها از جمله سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای تحقق اهداف سلامت محور پیگیری خواهد شد .

به گفته وی ، در حوزه سلامت جسمی موضوعاتی هم چون پیشگیری و درمان بیماری های غیرواگیر بویژه بیماری های قلبی عروقی و دیابت و پیگیری مباحث پیشگیری از مصرف مواد مخدر اعم از صنعتی یا سنتی در حوزه سلامت اجتماعی از جمله اقدامات آتی شهرداری اصفهان در راستای بهبود سلامت جسمی و اجتماعی شهروندان خواهد بود .

معاون اجتماعی و مشارکتهای مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ظرفیت شهرک سلامت اصفهان جهت بسترسازی به جهت اجرای اقدامات سلامت محور را بسیار مطلوب برشمرد و گفت : با ایجاد تعاملی سازنده با مدیران این مجموعه از توان این شهرک در راستای اجرای برنامه های آموزش محور و پیشگیرانه در کنار بحث درمان بیماران بهره گیری خواهد شد . 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.