ملی‌پوش زنجانی تیم ملی ووشوی ایران از برنامه‌ریزی برای کسب طلای مسابقات ووشوی جوانان جهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سید محمد حسینی ملی پوش زنجانی به آماده سازی خود برای حضور در مسابقات جهانی برزیل اشاره کرد و گفت: مسابقات ووشوی جهانی برزیل در رده سنی جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردو‌های تیم ملی برای حضوری موفق در این دوره از مسابقات از امروز آغاز شده است، تصریح کرد: مسابقات ووشوی جهانی برزیل از ۲۰ تا ۲۷ تیرماه امسال در این کشور برگزار می‌شود.

ملی‌پوش تیم ملی ووشوی ایران با بیان اینکه مربیگری من را در تیم ملی فرشاد عربی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد:، اما در زنجان تمرینات خود را زیر نظر غفار امانی دیگر مربی تیم ملی ووشو پیگیری می‌کنم.

حسینی با اشاره به اینکه امسال سال پایانی حضور من در رده سنی جوانان است، گفت: در همین راستا با توجه به تجربه کمی که از حضور در مسابقات دوره‌های گذشته داشته، برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال، در این مسابقات حضور خواهم داشت.

وی با بیان اینکه شناخت خوبی از رقبای خود در این دوره از مسابقات دارم، ابراز کرد: تنها تمرکزم، کسب مدال طلا برای ایران و استان زنجان در این دوره از مسابقات است.

ملی‌پوش تیم ملی ووشوی ایران با اشاره به اینکه در مسابقات آسیایی و جهانی دو مدال و در مسابقات برون مرزی نیز دو مدال دیگر کسب کرده‌ام، اظهار کرد: طلای مسابقات جوانان جهان و نقره مسابقات آسیایی را کسب کرده و یک طلا و یک نقره نیز در مسابقات جام پارس برای ایران و استان زنجان در این رشته ورزشی کسب کرده‌ام.

انتهای پیام/ن

آمادگی ملی پوش زنجانی  برای حضور در مسابقات جهانی برزیل

برچسب ها: کشتی ، ورزش های رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.