سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم ۹۰ دقیقه عالی، جنگجو و با شخصیت بودند و در نهایت برابر الجزیره به پیروزی رسیدند.

برانکو: بازیکنانم شخصیت بزرگ خود را نشان دادند/ اتلاف وقت راه پیروزی نیستبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی برابر الجزیره امارات اظهار کرد: ببخشید با این حالت به اینجا آمدم چرا که هنوز در هیجان بازی هستم. این دیدار اتمسفر بالایی داشت و شاهد یک بازی شگفت انگیز بودیم. به بازیکنانم به علت عملکرد خوبشان افتخار می‌کنم. از اینکه رضایت تماشاگران و اعضای تیم را می‌بینم خوشحال هستم.

او ادامه داد: بازیکنانم عالی بودند و یک بازی هیجان انگیز بود. در این بازی هواداران بسیار بزرگی داشتیم. آن‌ها بهترین هستند و رضایت آن‌ها را پس از صعود به مرحله یک چهارم نهایی دیدم خوشحال هستم. بازیکنانم ۹۰ دقیقه عالی، جنگجو و با شخصیت بودند. امروز مستحق پیروزی بودیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم. به بازیکنانمو کادرفنی تبریک می‌گویم و خوشحالم که مربی آن‌ها هستم و با این نفرات کار می‌کنم. فصل را به بهترین شکل به پایان رسوندیم.

سید جلال حسینی سوپرمن تیم پرسپولیس است

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه "تن‌کاته" در نشست خبری قبل از بازی گفته بود مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است که بتواند یک تنه این تیم را به مرحله بعدی برساند و اکنون که او گل پیروزی را زده به نظر او پرسپولیس فقط یک سوپرمن داشت یا همه تیم سوپرمن بودند، گفت: سیدجلال، کاپیتان تیم، بازیکن مهم و همچنین سوپرمن تیم است. با توجه به بازیکنانی که داشتیم، ۱۲ بازیکن دیگر کنار او بازی کردند و آن‌ها هم در این پیروزی نقش داشتند.

برانکو با خوشحالی از پیروزی تیمش بیان کرد: خوشحالم که ۹۰ دقیقه تمرکزمان را حفظ کردیم که کار بسیار سختی بود. با عملکرد بسیار درخشانی که بچه‌ها داشتند توانستیم به این نتیجه دست پیدا کنیم.

اتلاف وقت راه پیروزی نیست

او درباره صحبت‌های تن‌کاته که گفته بود بازیکنان پرسپولیس ۲۵ بار خودشان را روی زمین انداختند تا وقت کشی کنند، اظهار کرد: البته که با این صحبت موافق نیستم و ما در ابوظبی هم موفق بودیم و هدف‌مان فقط پیروزی بود. ما به بازی مسلط بودیم و برد می‌خواستیم. اتلاف وقت هم راهی نیست که ما برای پیروزی به دنبال آن باشیم. تلاش می‌کنیم که خوب بازی کنیم و گل بزنیم تا به پیروزی برسیم.

قصد و عمدی در قضاوت داور بازی ندیدم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه طبق اعلام کارشناسان داوری مدافع الجزیره در دقیقه ۲۴ باید اخراج می‌شد و یک پنالتی هم به سود این تیم گرفته نشد و آیا قبول دارد که داور بازی در روند مسابقه تاثیر گذار بود، گفت: احساس نکردم که داور بخواهد به الجزیره کمک کند و قصد و عمدی را مشاهده نکردم و شاید داور اشتباه کرده باشد. از زاویه‌ای که من بازی را می‌دیدم، نمی‌توانم مطمئن باشم که پنالتی بود یا نبود، اما آن صحنه خیلی قابل بحث است. حتی موقعیت آخر روی بشار رسن سئوال برانگیز بود، اما اکنون نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. گاهی این حس سراغ مربی می‌آید که داور به سود تیم حریف سوت می‌زند، اما امروز این حس به سراغ من نیامد. مهم این بود که ما در پایان بازی تیم الجزیره را شکست دادیم و به مرحله بعدی رفتیم. نکته مهم دیگر اینکه ایران با پیروزی امشب ما، در بین ۸ تیم نهایی 2 نماینده خواهد داشت. این اتفاق برای باشگاه‌ها و فوتبال ایران بسیار خوب است.

ترسی از باز شدن یا نشدن پنجره نقل و انتقالات ندارم

برانکو در واکنش به این سؤال که پرسپولیس ۵ بازیکن بالای ۳۰ سال دارد و اگر پنجره نقل و انتقالات این تیم باز نشود آیا امکان دارد که به بازیکنان جوان بیشتر بازی بدهد، چون فشردگی زیاد بازی‌ها باعث شد که جوان‌ها در این فصل کمتر میدان ببینند، بیان کرد: بیش از هر چیز یک بار دیگر می‌خواهم نکته‌ای را بگویم. من قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم. می‌خواهم به بازیکنانم نشان بدهد که چگونه به آن‌ها ایمان داشتم و چگونه به کیفیت آن‌ها باور دارم. ترسی ندارم که پنجره نقل و انتقالات باز می شود یا نه. مطمئن هستم فصل آینده بهتر از این چیزی خواهیم بود که نشان دادیم. البته که این کار آسان نخواهد بود و شما امروز به خوبی دیدید که این پایان فصل بود، اما بازیکنان من با شیفتگی و انگیزه بالا بازی کردند. همانطور که گفتید سیدجلال به عنوان یکی از مسن‌ترین بازیکنان زمین مانند یک بازیکن جوان بازی کرد. با این اوصاف او می‌تواند فوتبال خود را در فصول آینده به خوبی ادامه بدهد.

او در مورد اینکه آیا قرار بود با باخت در این بازی او را برکنار کنند، گفت: بهتر است این سؤال را شما از باشگاه بپرسید، خیلی ممنونم که این سئوال را مطرح کردید.

صادق محرمی به دیناموزاگرب می‌رود

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود صادق محرمی فصل آینده در این تیم نمی‌ماند و با تیم دیناموزاگرب کرواسی به توافق رسیده است و آیا برنامه‌ای برای جایگزین او دارید یانه، اظهار کرد: بله، صادق محرمی دیروز درباره شرایطش با ما صحبت کرد و او به کرواسی می‌رود تا در دیناموزاگرب بازی کند که قهرمان کرواسی است. البته که من ناراحت هستم، چون محرمی باشگاه ما را ترک می‌کند، اما گزینه‌ای برای به غیر از صحبت کردن با او نداشتم، برای او آرزوی موفقیت کنم. پیش‌بینی فنی من درباره صادق این است که او می‌تواند بازی خود را به خوبی در اروپا ادامه بدهد و یک بازیکن خوب باشد. او پتانسیل بسیار خوبی دارد و هنوز فضای بزرگی برای توسعه کار خودش دارد.

متاسفانه فقط ۴ بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند

برانکو درباره اینکه از پرسپولیس چهار بازیکن به تیم ملی دعوت شدند و نظر او درباره اردو‌های آینده تیم ملی تا جام جهانی چیست، گفت: متاسفانه فقط چهار بازیکن از ما به تیم ملی دعوت شدند. فکر می‌کنم بازیکنان دیگری هم داشتیم که شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند، اما این تصمیم سرمربی تیم ملی بود. فقط بهترین آرزو‌ها را در دوران آماده‌سازی تیم ملی و بازیکنان دارم. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بهترین نماینده ما در تیم ملی باشند و بیشتر تلاش و توانایی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار