نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است و خیران به دنبال تجارت فاسد نشدنی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان با بیان اینکه جلسه خیرین مدرسه‌ساز بسیار ارزشمند و با معنویت است گفت: کار خیر مدرسه‌ساز بسیار مقدس و در جهت تعلیم و تربیت، عمران، آبادانی و توسعه کشور است و مقام معظم رهبری بار‌ها از آن به‌عنوان پدیده برکت مادی و معنوی یادکرده است.

وی افزود: کار خیران مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است و خیرین مدرسه‌ساز باهمت بلند توانسته‌اند الگوی مناسبی جهت ایجاد مجموعه‌های خیرین درزمینه‌های دیگر شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان لرستان به همت بلند خیرین در راستای دوام و پرثمر شدن کار خیر اشاره و عنوان کرد: مدرسه‌سازی پیش تازی در امر خیر و مصداق بارز خیر است که درآیات متعدد به آن اشاره‌ شده است، علاوه بر این مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای زندگی ابدی و آخرت است.

وی بیان کرد: عده‌ای باکار خیر ثروتشان را بیمه و ماندگار کرده‌اند، سهم انسان از ثروتش به‌اندازه‌ای است که اطعام می‌کند و آنچه انفاق شده باقی می‌ماند؛ مدرسه‌سازی توشه برداشتن برای آخرت و یک تجارت معنوی ماندگار است و خیران به دنبال تجارت فاسد نشدنی هستند.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه مدرسه‌سازی بخشش از خزانه الهی است تصریح کرد: اینکه توفیق پیدا می‌کنیم در امر مدرسه‌سازی شرکت کنیم باید خدا را شاکر باشیم چراکه مدرسه‌سازی ایثار و جهاد با مال است که اخلاص در این کار بسیار مهم است.

انتهای پیام/د

مدرسه‌سازی توشه آخرت و تجارت معنوی ماندگار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.