مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:باید بیش از سال های گذشته به سمت کیفیت آموزشی برویم تا شاهد رشد آموزش در جامعه و در زندگی سوادآموزان باشیم.

محور برنامه های سوادآموزی ارتقای کیفیت آموزشی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی استان همدان گفت: باید بیش از سال های گذشته به سمت و سوی کیفیت آموزشی حرکت کنیم تا شاهد رشد و شکوفایی آموزش در سطح جامعه و در زندگی روزمره سوادآموزان باشیم.

وی با تأکید بر گسترش آموزش زبان انگلیسی در دوره انتقال افزود: تلاش می کینم آموزش دهندگان را در راستای طرح توانمند سازی آماده کنیم .

  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که میزان باسوادی استان 95/6 درصد است که از میانگین کشوری نیز بالاتر است ابراز کرد: برای حفظ و نگهداشت این شرایط و حتی ارتقای آن، باید نظارت را به نحو مناسبی انجام دهیم .

 وی با اشاره به طرح آموزش عملی نماز و بازخورد آن بین آموزش دهندگان و سوادآموزان اظهار داشت: در سال جاری این طرح با همکاری ادارات نواحی و مناطق پررنگ تر از گذشته اجرا شود.

انتهای پیام/ ش

میزان باسوادی استان همدان 95/6 درصد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.