آثار فیلمساز شیرازی به عنوان نماینده ایران در جشنواره‌های بین المللی نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید علی اصغر محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فیلم‌های هفته آینده، چشم انداز خالی، بین المللی و هستی از آثارعلی زارع قنات نوی در جشنواره‌های آرژانتین، یونان، بوسنی، لهستان و ایتالیا با به عنوان نماینده ایران حاضر می‌شود.

وی افزود: " هفته آینده " به بخش مسابقه جشنواره بین المللی مستند آرژانتین راه یافت و شهر بوینس آیرس ٢٩ شهریور تا یکم مهر میزبان این اثر خواهد بود.

محدث بیان کرد: این فیلم مستند از محصولات مدرسه کارگاهی سینما و شرکت فیلمسازی گلبرگ فیلم است که به تلاش هفتگی کودکان استثنایی که به دنبال یافتن راهی برای زندگی معمولی هستند می‌پردازد.

محدث ادامه داد: همچنین انیمیشن «بین المللی» (THE INTERNATIONALE) به بخش اصلی مسابقه سیزدهمین دوره جشنواره تخصصی انیمیشن Neum Animated Film Festival راه یافت که نهم تا پانزدهم تیر در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: انیمیشن «بین المللی» به داستان حمله‌ای تروریستی به یک کنسرت موسیقی می‌پردازد که گروه کُر با پایداری و اجرایشان تروریست را مجبور به عقب نشینی و تسلیم و تغییر می‌کنند.

محدث بیان کرد: این انیمیشن در بیش از ده جشنواره بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور داشته است.
وی گفت: همچنین انیمیشن «چشم انداز خالی» به بخش مسابقه جشنواره Balkan Can Kino یونان و GEA FILM FEST و ١٦th Gdansk DocFilm لهستان راه یافت.

محدث اظهار کرد: این اثر پیش از این توانسته در بیش از پنجاه جشنواره بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تصریح کرد: انیمیشن‌های «چشم انداز خالی»، «هستی» و «بین المللی» به منتخب جشنواره BCT ایتالیا شدند که تیر ماه امسال در ایتالیا برگزار می‌شود.

علی زارع قنات نوی تاکنون بیش از چهارده فیلم مستند، داستانی کوتاه، بلند و انیمیشن را تهیه و کارگردانی کرده است.
انتهای پیام/ر

نمایش آثار فیلمساز شیرازی در جشنواره‌های بین المللی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار