مسئول بسیج رسانه استان سمنان گفت: آموزش و بصیرت افزایی، ارتقاء سواد رسانه‌ای و شرکت در جشنواره‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون بسیج رسانه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی مسلمان مسئول بسیج رسانه استان سمنان در آیین آغاز به کار کانون بسیج رسانه دامغان گفت: بسیج رسانه موتور پیشرفت کشور است و با پشتوانه سازی در عرصه رسانه می‌توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

تصریح کرد: آموزش و بصیرت افزایی، ارتقاء سواد رسانه‌ای و شرکت در جشنواره‌های فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان افزود: این نهاد به دنبال هم‌افزایی، همگرایی و هم‌پوشانی رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی در جبهه مقابله با امپریالیسم رسانه‌ای است.

علی مسلمان گفت: هدف از آغاز به کار کانون تقویت و جبهه‌سازی در حوزه رسانه‌های انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری تفکر و اندیشه انقلابی برای مردم است.

وی اظهار داشت: تقویت و ترویج رسانه‌های تراز انقلاب موردتوجه سازمان بسیج رسانه قرار دارد و کادر سازی نیروهای مجرب و رشد نیروهای انسانی می‌تواند زمینه‌های توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در استان سمنان را فراهم کند.

انتهای پیام / ق

جبهه سازی در حوزه رسانه‌های انقلاب از اهداف تشکیل بسیج رسانه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار