سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نظر داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، گردشگری ورزشی اردبیل توسعه یابد.

نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به قابلیت های استان اردبیل در حوزه گردشگری ورزشی اشاره کرد و افزود: به منظور تحقق این مهم ارتباط تنگاتنگی با اداره کل ورزش و جوانان خواهیم داشت و در قالب تفاهم نامه برنامه های عملیاتی نیز تعریف می شود.

وی گفت: در قالب تفاهم نامه می توان زمینه هم افزایی برنامه های توسعه گردشگری ورزشی را فراهم ساخت و نسبت به برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی با محوریت گردشگری اقدام کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین می توان با دعوت از روسای فدراسیون ها ظرفیت های گردشگری و ورزش استان را تواما" معرفی کرد.

فلاحی با تاکید به فرصت های اشتغال زایی در حوزه گردشگری ورزشی خواستار فعال سازی سازمان های مردم نهاد در راستای رونق بوم گردی شد.

وی همچنین به ضرورت ارتباط تنگاتنگ برخی هیئت های ورزشی از جمله ورزش های همگانی، اسکی و کوهنوردی در برگزاری برنامه ها و رویدادهای متنوع تاکید کرد.

فلاحی با اشاره به ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل ادامه داد: در همین نمایشگاه می توان فرصت معرفی مشاهیر ورزشی استان را فراهم ساخت.

انتهای پیام/ح

ایجاد نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.