دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان گفت: اجرای این برنامه فرهنگی و هنری از هفتم خرداد ماه امسال آغاز شده و تا دوازدهم خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدتقی اعرابی دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: اجرای این برنامه فرهنگی و هنری از هفتم خرداد ماه امسال آغاز شده و تا دوازدهم خرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان علاوه بر بازدید از غرفه‌های صنایع دستی و قابلیت‌های استان سمنان می‌توانند هر شب در برنامه های فرهنگی و آئینی که در فضای دهکده اقوام برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دبیر جشنواره هفته فرهنگی استان سمنان تصریح کرد: هر شب این برنامه به یکی از شهرستان‌های استان سمنان اختصاص دارد و در برخی از شب‌ها نیز برنامه اشتراکی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

محمدتقی اعرابی گفت: اجرای این جشنواره در معرفی هر چه بیشتر استان سمنان، عرضه و فروش صنایع‌دستی و انتخاب استان به عنوان مقصد سفر گردشگران موثر باشد.

وی اظهار داشت: برپایی بیش از 14 غرفه عرضه صنایع‌دستی، پنج سیاه چادر عشایری، غرفه‌های معرفی استان سمنان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های هفته فرهنگی استان سمنان در تهران است.

اعرابی افزود: نمایشگاه هر شب از ساعت 20 گشوده شده و تا ساعت دوی بامداد پذیرای علاقمندان به فرهنگ و هنر استان سمنان است.

انتهای پیام /ق

اعلام برنامه های فرهنگی سمنان در برج میلاد تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.