فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: میزان کشفیات موادمخدر در استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 188 درصد افرایش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر در استان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: میزان کشفیات موادمخدر در سال 97 در مقایسه با مدت مشابه سال 96، 188 درصد افزایش داشته است.

وی در تشریح این خبر اذعان کرد: در 2 ماه نخست سال جاری، مقدار 3 تن و 480 کیلو و 177 گرم انواع موادمخدر در استان کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در این مدت زمان، 2 هزار و 102 عملیات شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اجرا شد و 566 خرده فروش دستگیر و 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم گردید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در این عملیات ها 32 دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت توقیف و 7 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بیان کرد: با برنامه ریزهای صورت گرفته، طرح های مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر با قاطعیت هر چه تمام ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.