مدیر روابط‌عمومی اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه گفت: کوهنورد گرفتار در ارتفاعات توسط امداد هوایی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امداد رسانی شد.

امداد هوایی به کوهنورد مصدوم در تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت حسین زاده گفت: در تماس تلفنی مبنی بر سقوط خانم 21 ساله از کوه (ملکوه کدکن) بلافاصله پرسنل اورژانس کدکن به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه به علت صعب العبور بودن محل حادثه و فقدان دسترسی به مصدوم درخواست امداد هوایی شد، افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر استان با همراهی نجاتگران کوهستان این شهرستان بعد از 5 ساعت تلاش بی وقفه عملیات جستجو و امداد رسانی، بیمار را در مصلی به پرسنل اورژانس 115 تحویل دادند.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس 115 تربت حیدریه تصریح کرد: این خانم جوان به اتفاق همراه خود به ملکه کوه کدکن صعودکرده بود که به دلیل نامعلومی از قله سقوط می‌کند و حال عمومی وی وخیم است.

گفتنی است قله ملکوه با 3013 متر ارتفاع در 65 کیلومتری شمال غربی تربت حیدریه در روستای کدکن واقع است که می‌توان از دو جبهه شمالی (روستای کدکن) و جنوبی (رود معجن) به آن صعود کرد.
 
انتهای پیام// ج.ر
 
 
 
برچسب ها: اورژانس ، حلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.