معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداریزد برتشدید نظارت در بازار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در نشست ستاد تنظیم بازار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: باتوجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید کالای مورد نیاز درماه مبارک رمضان ضرورت کنترل بازار دوچندان شده، بنابراین برای مدیریت تنظیم بازار تعامل دستگاه‌های نظارتی با اتاق اصناف میسر باشد.

وی تصریح کرد: همکاری اصناف و صنعت و معدن با دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط برای کنترل قیمت‌ها ضرورت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: حفظ آرامش و اعتماد مردم نسبت به قیمت‌ها اهمیت بسیاری دارد، از این رو روزانه تمامی مسائلی که سبب گلایه و آشفتگی بازار است پیگیری شده تا شاهد ثبات در قیمت‌ها باشیم.

زینی وند مدیریت بازار را وظیفه اصلی اتاق اصناف دانست و اظهارداشت: برای برقراری عدالت و ثبات قیمت در بازار همکاری کسبه لازم است و اگر بازاریان در جهت معرفی گران فروشی و احتکارکنندگان همکاری کنند قطعا شاهد رضایتمندی مردم و افزایش فروش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمامی کالا‌های موجود در انبار‌ها صرفا با هدف احتکار جمع آوری نشده اند، گفت: نیروی انتظامی و بازرسان به هنگام بازدید از انبار‌ها احتیاط کنند، چنانچه نسبت به احتکار کالا اطمینان حاصل شد برخوردی ارشادی انجام شود.

انتهای پیام/ ا

نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار