رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان از اجرای طرح ویژه نظارت برقیمت اقلام پرمصرف در ماه رمضان در اردکان خبرداد.

بهجتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌های اقلام پرمصرف در ماه رمضان طرح ویژه نظارتی در شهرستان اردکان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح، گشت‌های مشترک اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت بر نحوه توزیع و عرضه کالا‌های پرمصرف مانند گوشت، مرغ گرم، شیرینی‌جات، خواروبار و واحد‌های خدماتی مانند رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و نانوایی‌ها به‌صورت ویژه نظارت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان تصریح کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پرونده‌هایی که برای واحد‌های متخلف تشکیل می‌شود به‌صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.

بهجتی گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۲۱ پرونده صنفی برای واحد‌های متخلف تشکیل شد و این واحد‌ها به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم خواست که تخلفاتی مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، احتکار، تعطیلی غیرمجاز واحد‌های نانوایی و موارد مشابه را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به واحد رسیدگی به شکایات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردکان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ا

تشکیل21پروندهصنفی درماه مبارک رمضان در اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.