امام جمعه اردبیل؛

ترویج فرهنگ قرآن و الگوگیری از زندگی اهل بیت(ع) مورد توجه مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ترویج فرهنگ قرآن و الگوگیری از زندگی اهل بیت(ع) باید مورد توجه مسئولان واقع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با خادمان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در اردبیل افزود: ترویج فرهنگ قرآن و الگوگیری از زندگی اهل بیت(ع) و انتشار زیبایی زندگی اهل بیت(ع) از موارد مهمی است که باید مورد توجه مسئولان واقع شود و بتوانیم در دعوت به مذهب اهل بیت پیشگام باشیم.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد به این باور رسیده‌اند که نظام سیاسی آرمانی اسلام را در جای دیگری ندیده‌اند و به همین دلیل است که دین اسلام را برگزیده‌اند.

امام جمعه اردبیل گفت: علاقه ایرانی‌ها به اهل بیت(ع) یک سرمایه بزرگ است که این سرمایه بزرگ را باید به تمام دنیا معرفی کرد و در این راستا نیاز است تا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌گیری کنیم.

آیت الله عاملی اظهار داشت: این یک توفیق بزرگ است که در خدمت اهل بیت(ع) باشیم و بی‌شک بنده اگر مسئولیت اجرایی نداشتم برایم افتخار بود که خاک پای این اهل بیت(ع) باشم.

وی افزود: هم‌اکنون توفیق بزرگی است که بنده در خدمت خادمان رضوی هستم و برای دستیابی به معنویت نیاز است که انتشار مرام و فکر اهل بیت(ع) در دنیا اتفاق بیفتد و استفاده از این موضوع به عنوان یک فرصت بزرگ برای فراهم کردن زمینه ظهور ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بنا به فرموده امیرالمومنین(ع) دنیا در مقابل ما همانند شتری چموش است ولی زمانی می‌رسد که این شتر دو زانو در مقابل ما خاضع می‌شود و به گونه‌ای که اکنون وزیر خارجه عربستان در مصاحبه با کانال روسیه به آتش زدن چندین هزار تن کتاب مقدس محمدبن عبدالله اعتراف کرد در حالی که ما اگر این کار را می‌کردیم باید در مقابل یک دنیا جوابگو می‌بودیم.

وی افزود: هم‌اکنون در دنیا سه نوع شیعه وجود دارد که برای ما اعتقادی است و دومی سیاسی است که برای تمام کشورها است به گونه‌ای که مشی سیاسی همه ایران است و به خاطر همین است که آمریکا و دشمنان نظام نمی‌تواند ایران را برای لحظه‌ای تحمل کند.

انتهای پیام/ح

علاقه ایرانی ها به اهل بیت(ع) یک سرمایه بزرگ است

 

برچسب ها: فرهنگ ، خادمان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.