نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در سایه اقتدار و نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلام ایران تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

آیت‌الله سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر ارتش ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده‌ و دنیا روی نیروهای مسلح حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های مهم در ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه دانشجویان این است که انتظار می‌رود این دانشجویان تاریخ ایران را بررسی کرده و آن را کامل مطالعه کنند و از تجربیات ان استفاده کنند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: روز به روز بر اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و ما قدردان این سرمایه بزرگ هستیم که ارتش ایران در دنیا بی‌نظیر است.

آیت الله عاملی تصریح کرد: از این که امروز شاهد هستیم دانشجویان فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به استان‌ها سفر می‌کنند و مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی را مورد بررسی قرار می‌دهند که این امر می‌تواند تجربه زیادی را حاصل آورد.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی برای ارتش ایران این است که هم‌پای با تحولات علمی حرکت کنند که خوشبختانه روز به روز بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلام ایران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ح

ارتش ایران هم پای تحولات علمی حرکت کنند

برچسب ها: ارتش ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.