مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت رخ داد، قرارگیری نمایشگاه در مرکز شهر است که مردم به آسانی بتوانند به نمایشگاه دسترسی پیدا کنند.

برگزاری نمایشگاه قرآن در مرکز شهر اتفاق خوبی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان در بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، افزود: مسئله مهمی که باید بیشتر به آن توجه می‌شد اطلاع‌رسانی و نحوه آن است یعنی باید بیشتر اطلاع‌رسانی در سطح شهر برای این نمایشگاه صورت می‌گرفت.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی جشنواره کتاب‌خوانی رضوی است که در نمایشگاه غرفه‌ای برای جذب کودکان از طریق نقاشی و قرار دادن میز مطالعه برای معرفی و مطالعه منابع قرآنی و همچنین برای آشنایی با کتاب‌خانه‌ها در سطح شهر مشهد و خراسان رضوی همکاران ما در غرفه حضور دارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: مشهد پایتخت معنوی و فرهنگ جهان اسلام است و جشنواره کتابخوانی رضوی متعلق به مشهد است. این شهر باید در همه بخش‌ها پیشواز باشد، بر همین اساس سال گذشته با ٧٠ هزار نفر شرکت کننده رتبه اول را در کشور کسب کردیم.

انتهای پیام//ف. ن

بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.