مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظردولت است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان حذف می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز در مرحله تدوین و آماده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظر است، ادامه داد: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز در مرحله تدوین و آماده‌سازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بر اساس این چارت سازمانی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها، قرار است، معاونتی در این خصوص به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها اضافه شود.

سرابی افزود: من در جلسه شورای اداری پس از صحبت در خصوص چارت سازمانی جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌معاون رئیس جمهور در خصوص اهمیت وجود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد به‌دلیل ظرفیت‌های موجود در عرصه فرهنگ و هنر این شهر نیز نکاتی را ارائه کردم که به‌نظرم، برخی از اصحاب رسانه از صحبت‌های من، اشتباه برداشت کردند.

انتهای پیام// ف. ن


حذف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.